|
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
| |
|||
| |||||||||
![]() |
|
|
«
Previous Thread
|
Next Thread
»
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
Article Discussion: Executing Microsoft SQL Server Stored Procedure from PHP on Linux
If you have any questions or comments on this article then please post them here.
This forum post relates to this article. |
|
|
|||
|
|||
|
No images
This is a great article but I am unable to see the images of examples within the text of the article. Is the problem on my end or have the images changed places?
I'm running IE 6.0 |
|
|
|||
|
|||
|
Hola, agradeceria a la persona que publico esta información acerca, de ejecutar procedimientos almacenados en SQL desde php, si me orienta que hay que hacer para que funcione el ejemplo que pone pero con IIS 5, he intentado usar mssql_init, mssql_bind y mssql_execute pero para comenzar no los esta reconociendo como funciones, digo esto, por que uso dreamwaver y no le pone el color azul como con mssql_pconnect lo cual me indica que esta reconociendo la función y el uso de las otras funciones me manda los siguientes errores para cada una de ellas:
Warning: mssql_init(): supplied argument is not a valid MS SQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\llamada.php on line 50 Espero y me puedas orientar, saludos y gracias por cualquier información |
![]() |
| Viewing: Dev Articles Community Forums > Community > Development Tutorials > Article Discussion: Executing Microsoft SQL Server Stored Procedure from PHP on Linux |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|
|
|